برگزاری مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دانشکده فنی فردوس

۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۰۳:۴۲ کد : ۱۱۳۵۵ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۵۸۱

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی؛ در دانشکده فنی و مهندسی فردوس به صورت حضوری و مجازی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مورخ 99/10/09 ساعت 20 برگزار شد. در ابتدا پس از پخش دعای فرج و تلاوتی چند از کلام ا.. مجید، دکتر واحدی پور ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و شهادت سردار قاسم سلیمانی و عرض تبریک به مناسبت روز بصیرت، به میهمانان حضوری و مجازی خیر مقدم و خوشامد عرض کرد. حجت الاسلام والمسلمین بابایی؛ امامت جمعه فردوس؛  در این جلسه از غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و ایادیش گفت و تصریح کرد ما باید برای پیشبرد امور نگاه مان به داخل و نخبگان جوان و دانشجوی خودمان باشد. زمانی که ما می توانیم پیشرفت هایی در موارد مختلف از جمله نانو، سلول های بنیادی و پیشرفت های هسته ای داشته باشیم، نخبگان و دانشمندان ما باید تلاش کنند تا کشور به قله ای که مقام معظم رهبری پیش بینی کردند، برسد و ان شاءاله زمینه برای طلوع خورشید عظمی فراهم گردد.

گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین انبیائی از همراهان شهید سلیمانی مهمان ویژه و راوی این مراسم در بخشی ازسخنانش رمز موفقیت حاج قاسم را در مطیع امر ولایت بودنش دانست و از سلیمانی ها به عنوان اسوه هایی یاد کرد که مردانی بودند که خواستند به سمت آسمان حرکت کنند.

جناب سرهنگ خدادادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس نیز در این مراسم به بیان ویزگی های بارز سردار دلها پرداخت و از دانشجویان و دانش پژوهان خواست تا در جهت تحقق خواسته ی مقام معظم رهبری مبنی بر قوی شدن تلاش و کوشش نمایند.

در ادامه ی این جلسه حاضرین از بیانات سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین پناهیان استفاده کردند و شرکت کنندگان از زیارت مجازی مزار سردار دلها در گلزار شهدای کرمان بهره جستند.

شایان ذکر است این مراسم به همت واحد فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی فردوس برگزار شد.


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۲۹ دی ۱۳۹۹