نشست هم‌اندیشی مدیریت اجتماعی دانشگاه با مدیر کل محیط زیست خراسان جنوبی برگزارشد

۱۷ دی ۱۳۹۹ | ۰۴:۴۲ کد : ۱۱۴۳۱ اخبار اخبار برگزیده معاونت
تعداد بازدید:۱۷۲۴
نشست هم‌اندیشی مدیریت اجتماعی دانشگاه و اداره کل محیط زیست خراسان جنوبی، پیش از ظهر روز یکشبه ۱۴ دیماه برگزارشد.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نشست هم اندیشی مدیریت اجتماعی دانشگاه بیرجند با اداره کل محیط زیست خراسان جنوبی با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دانشگاه بیرجند و اداره کل محیط زیست خراسان جنوبی برگزارشد.

دکتر اکبری بورنگ، مدیر اجتماعی دانشگاه بیرجند ضمن اعلام این خبر، افزود: این نشست در جهت ارتباط دانشگاه با جامعه و هم افزایی دانشگاه بیرجند و اداره کل محیط زیست خراسان جنوبی برگزارشد.

در ابتدای این جلسه، دکتر اکبری بورنگ، مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه،ضمن تأکید بر ارتباط جامعه دانشجویی با جامعه و لزوم ارتباط دوسویه، خاطر نشان کرد: کانونهای فرهنگی و هنری و انجمنهای علمی دانشجویی باید در بستر جامعه قرار گیرند.وی ادامه داد: هدف ما در مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی، ارتباط تشکل های دانشجویی با محیط خارج از مجموعه دانشگاه است و یکی از مجموعه هایی که می تواند ارتباط خوبی با جامعه برقرار کند، کانون و انجمن محیط زیست است.

در ادامه این جلسه، موحدی، رئیس اداره فرهنگی و مشاوری نیا، کارشناس انجمنهای علمی دانشجویی، به بیان نظرات خود در خصوص فعالیتهای دانشجویی در حوزه محیط زیست پرداختند.

دکتر اکبری، مدیر کل محیط زیست خراسان جنوبی، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران در جلسه، به ارتباطات بین دو دستگاه دانشگاه بیرجند و اداره کل محیط زیست اشاره کرد.وی خاطر نشان کرد: سازمان محیط زیست همواره در کنار دانشگاهها بوده و این سازمان آمادگی همکاری بین دو دستگاه را دارد. مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی در ادامه به لزوم ایجاد سمن و NGO اشاره کرد و گفت: متأسفانه علیرغم فارغ التحصیلان فراوانی که که در سالیان سال داشته ایم،اما تشکل های غیردولتی مردم نهاد در این حوزه بخوبی شکل نگرفته اند. وی از دانشگاه بیرجند خواست تا زمینه برگزاری وبینارها و نشست‌های تخصصی در حوزه محیط زیست را فراهم کنند.
شایان ذکر است در این جلسه نمایندگان تشکلهای دانشجویی در حوزه محیط زیست به تشریح فعالیتها و اقدامات صورت گرفته پرداختند و نظرات خود را در این حوزه ارائه کردند.

آخرین ویرایش۳۰ دی ۱۳۹۹