گفتگوی زنده با موضوع «مشکلات خواب در دوران کووید-۱۹»

۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵ کد : ۱۵۲۷۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۶۲
گفتگوی زنده با موضوع «مشکلات خواب در دوران کووید-۱۹»، پنجشنبه ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۰ در صفحه اینستاگرام مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

در این گفتگو ابتدا مهمان محترم جناب آقای بابک محبیان دانشجوی دکتری روانشناسی عمومی، به چگونگی تأثیر بیماری کووید-19 بر خواب و بررسی مشکلات و عواملی که باعث می‌شوند تا خواب راحتی را تجربه نکنیم پرداختند.

در این گفتگو جناب آقای محبیان عوامل محدود شدن ارتباط‌های اجتماعی، از دست دادن شغل، کم شدن فعالیت‌های فیزیکی، عدم حضور در جامعه، عدم تناسب اندام و ... را به عنوان عواملی که در دوران کووید-19 به مشکلات خواب و نداشتن خواب راحت دامن زده‌اند را برشمردند و به طور کامل به توضیح و تشریح آن‌ها پرداختند، و به سوال‌های مطرح شده پاسخ دادند.

همچنین به تعریف اضطراب و تأثیری که در دوران کووید-19 بر خواب ما داشته است به طور کامل پرداختند و اشاره‌ای هم به افسردگی در این دوران و مشکلات خواب شد.

در پایان به سوال‌های مطرح شده به طور کامل و جامع پاسخ داده شد.

این گفتگو با میزبانی خانم کیانا حیدی جاغرق ،کارشناس واحد آموزش، پژوهش و پیشگیری مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند، به مدت 60 دقیقه برگزار شد، مورد استقبال دانشگاهیان و سایر علاقه‌مندان قرار گرفت.

آخرین ویرایش۱۶ آبان ۱۴۰۰

نظر شما :