با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، هفتاد و یکمین گردهمایی مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای سراسر کشور برگزار شد

۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۹ کد : ۱۹۹۸۲ اخبار اخبار برگزیده معاونت
تعداد بازدید:۱۱۷۶
هفتاد و یکمین گردهمایی مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور، ۱۵ لغایت ۱۷ شهریور ماه و به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در تهران برگزار شد.
با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، هفتاد و یکمین گردهمایی مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای سراسر کشور برگزار شد

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف، هفتاد و یکمین گردهمایی مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور با حضور دکتر حسین فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی و رویا موحدی، معاون مدیر فرهنگی دانشگاه بیرجند به میزبانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در تهران برگزار شد.

دکتر فرزانه پور، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی گفت: این گردهمایی با مشارکت معاونت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور از 15 لغایت 17 شهریور ماه و با هدف تبادل نظر معاونان و مدیران فرهنگی سراسر کشور برگزار شد. وی در ادامه افزود: در این گردهمایی سه روزه که با حضور معاون و مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف، و مسئولین فرهنگی نهادهای مرتبط برگزار شد، شرکت کنندگان با حضور در نشست ها، کمیسیون‌ها و کارگاه های مختلف درخصوص مباحث مختلف فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رویا موحدی، معاون مدیر فرهنگی نیز ضمن تشریح برنامه های این گردهمایی سه روزه، گفت: سخنرانی دکتر وحید جلیلی، قائم مقام سازمان صدا و سیما در امور فرهنگی، سخنرانی دکتر فرحبخش، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، برگزاری نشست با عنوان مردمی سازی دولت با بهره گیری از ظرفیت تشکل های دانشگاهی با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور، سخنرانی دکتر اسلامی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف با عنوان نقشه راه فرهنگی و اجتماعی، سخنرانی دکتر فواد ایزدی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با عنوان آمریکا و نظم جهانی و ...... از برنامه های شاخص این رویداد بود.
وی در ادامه افزود: حضور معاون فرهنگی و اجتماعی به عنوان سخنگوی کمیسیون فعال سازی و راهبری فعالیت های علمی دانشجویی از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

شایان ذکر است این رویداد روز پنج شنبه و با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

آخرین ویرایش۱۹ شهریور ۱۴۰۱