فرمانده محترم بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی با ریاست دانشکده فنی و مهندسی فردوس دیدار کرد

۲۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۹ کد : ۲۰۵۱۷ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۴۰۰
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، فرمانده بسیج دانشجویی استان به همراه مسئولین بسیج دانشجویی شهرستان در مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ با ریاست دانشکده فنی و مهندسی دیدار کردند.

در این جلسه، دکتر تورانی از حضور فرمانده محترم بسیج دانشجویی استان در دانشکده فنی و مهندسی با توجه به حضوری شدن آموزش تشکر کرد و به پتانسیل موجود در دانشکده برای تبیین جایگاه نظام اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان کرد، رسالت همه ی ما و بسیج دانشجویی کار فرهنگی است تا بتوانیم از کیان انقلاب اسلامی دفاع کنیم و فرزندانی را تربیت کنیم که حافظ این نظام و انقلاب باشند.

در ادامه، مهندس زال حسینی؛ معاون اداری مالی دانشکده؛ به بیان گزارشی در مورد اقدامات انجام شده در حوزه بسیج دانشجویی پرداخت که از جمله ی آن می توان به برگزاری اردوی راهیان نور، زیارت اربعین دانشجویان، مراسم زنده نگه داشتن یاد شهدا و ... اشاره نمود.

سپس فرمانده بسیج دانشجویی استان؛ جناب آقای موسوی زاهد؛ حضور دانشجو را سبب نشاط در محیط دانشگاه دانست و از اقدامات انجام شده و همراهی مطلوب دانشکده فنی و مهندسی تشکر کرد . ایشان بسیج دانشجویی را یار و یاور دانشکده در حوزه های فرهنگی، ورزشی، اردویی، معرفتی و بصیرتی دانست . موسوی  زاهد تاکید کرد خدمات بسیج مربوط به تمامی دانشجویان بوده و هدف ارتقاء سطح فرهنگی جامعه دانشجویی است.

آخرین ویرایش۲۵ مهر ۱۴۰۱