برگزاری نشست مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی و دانشکده هنر دانشگاه بیرجند

۰۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۷ کد : ۸۵۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۴۲

در ادامه سلسله جلسات عوامل اجرایی استارتاپ کمند و دانش کار، نشست هم اندیشی معاونت فرهنگی و اجتماعی و دانشکده هنر پیش از ظهر روز یکشنبه مورخ یکم تیرماه ۱۳۹۹ در محل اتاق جلسات رئیس دانشکده هنر برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر اکبری، مدیر اجتماعی دانشگاه ضمن تشکر از همراهی دانشکده هنر در برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، به توضیح پیرامون این دو استارتاپ پرداخت و افزود: خوشبختانه با نگاه ویژه وزارت عتف به دانشگاه‌بیرجند، رویداد کمند که ویژه دانشجویان دختر دانشگاه های استان است و همچنین استارتاپ دانش کار که در حوزه معضلات اجتماعی و به صورت ویژه به موضوع ازدواج و طلاق اشاره دارد، به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند محول شده است.
دبیر استارتاپ کمند و دانش کار در ادامه افزود: مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی در صدد است با استفاده از  پتانسیل های فوق العاده ای که در مجموعه استان وجود دارند، به نحو احسن به موضوع کارآفرینی و معضلات اجتماعی ورود پیدا کند.
 بارانی رئیس دانشکده هنر دانشگاه بیرجند، در ادامه، ضمن استقبال از دو استارتاپ ارائه شده ابراز امیدواری کرد: بتواند با وجود پتانسیل های فوق العاده ای که در مجموعه دانشکده هنر وجود دارد به توفیقات مهمی در این رویداد ها دست یافت. 
در ادامه این جلسه صمیمی عوامل اجرایی و مسئولین دانشکده هنر، به بحث و تبادل نظر در خصوص این دو رویداد پرداختند.
شایان ذکر است رویداد کمند و دانش کار با همکاری پارک علم و فناوری، معاونت امور بانوان نهاد ریاست جمهوری، اداره ورزش و جوانان و سایر نهادهای ذیربط در نیمسال تحصیلی بعد برگزار خواهد شد.

آخرین ویرایش۰۱ تیر ۱۳۹۹