انتصاب عضو حقیقی شورای دانشگاه

۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۱ کد : ۱۰۶۶۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۶۳۶
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر محمدمهدی خطیب، عضو هیات علمی گروه آموزشی زمین‌شناسی به‌مدت دوسال به سمت عضو حقیقی شورای دانشگاه منصوب شد.
انتصاب عضو حقیقی شورای دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ به استناد آئین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری (بند 4 از ترکیب شورای مؤسسه) و با توجه به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به مـدت دو سال به عنوان عضـو حقیقی شورای دانشگاه منصوب می‌شویـد. اطمینان دارم بـا اتکال به خداوند سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری
همکاران دانشگاهی، منشأ خدمات ارزنده‌ای خواهید بود. کامیابی روزافزون جناب‌عالی و اعتلای جایگاه دانشـگاه بیرجند را آرزومندم.
همزمان با صدور این ابلاغ دکتر خامسان از خدمات و مشارکت دکتر سیدیوسف احمدی‌بروغنی در طول دوران مسئولیت عضویت در شورای دانشگاه قدردانی نمود.
دکتر محمدمهدی خطیب استاد گروه آموزشی زمین‌شناسی دانشگاه بیرجند است.
مدیر گروه زمین شناسی (به مدت هفت‌سال)، رئیس دانشکده علوم(۱۳۷۱ تا ۱۳۷۲)، معاون آموزشی دانشگاه(دو دوره به‌مدت ۹ سال)، معاون پژوهشی دانشگاه(۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶)، معاون اداری و مالی(۱۳۷۵)، عضو هیئت ممیزه(۵سال) و عضو هیئت اجرایی جذب(۶سال)، مجری طرح مطالعات آمایش استان، رئیس انجمن علمی زمین ساخت و زمین شناسی ایران و سردبیرنشریه علمی - پژوهشی زمین ساخت، عضویت در انجمن زمین شناسی اروپا، ارائه ۱۳۵ مقاله در همایش‌های علمی و ۹۲ مقاله در نشریات معتبر داخلی و خارجی بخشی از سوابق اجرایی، علمی و پژوهشی دکتر خطیب است.

آخرین ویرایش۰۳ آذر ۱۳۹۹