بازدید معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از دانشکده فنی فردوس

۰۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۷ کد : ۱۱۲۲۸ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۸۳۲
دکتر غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه معین خراسان جنوبی از دانشکده فنی فردوس بازدید کرد.
بازدید معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از دانشکده فنی فردوس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه دکتر خامسان، رئیس دانشگاه معین خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ از دانشکده فنی و مهندسی فردوس بازدید به عمل آورد.
دکتر رحیمی دلیل بازدید خود را آشنایی با پتانسیل‌های موجود در حوزه‌ی آموزش عالی استان بیان کرد و به ظرفیت‌های علمی و زیرساخت‌های ایجاد شده در رشته‌های برق و کامپیوتر دانشکده فنی  فردوس اشاره کرد و ادامه داد: امکانات موجود می‌تواند پیش زمینه‌ای برای ایجاد رشته‌های مرتبط با برق و کامپیوتر باشد.
در این بازدید که با همراهی مسئولان شهرستان فردوس همراه بود، دکتر واحدی پور، رئیس دانشکده فنی فردوس گزارشی از عملکرد موفق این دانشکده در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی، فرهنگی ارائه کرد و زیر ساخت‌ها و پتانسیل کارگاهی، آزمایشگاهی و آموزشی دانشکده را پتانسیل قابل قبولی دانست که ماحصل آن 1200 فارغ التحصیل است که اکثر آنان وارد بازار کار شده‌اند.
در ادامه حلاج مقدم، فرماندار فردوس به پتانسیل‌های جغرافیایی، فرهنگی و اجتماعی فردوس اشاره کرد و افزود: این منطقه ظرفیت‌ها و استعداد‌هایی دارد که لازمه‌ی به فعلیت رسیدن آن گسترش و توسعه آموزش عالی است.
شایان ذکر است؛ معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در ادامه این سفر از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این دانشکده بازدید کرد.

آخرین ویرایش۰۴ دی ۱۳۹۹