برگزاری نشست هم‌اندیشی دهه بصیرت و مقاومت

۱۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۸ کد : ۱۱۴۴۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۴۶۷
نشست هم‌اندیشی دهه بصیرت و مقاومت، گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و رحلت آیت‌ا... مصباح یزدی با حضور دکتر قدیری ابیانه شامگاه سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ به‌صورت مجازی برگزارشد.
برگزاری نشست هم‌اندیشی دهه بصیرت و مقاومت

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این نشست حجه الاسلام و المسلمین محمدعلی جعفری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت یاد سید الشهدای مقاومت سرادر حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس و تسلیت  رحلت عالم مجتهد و فیلسوف متقکر آیت‌ا... مصباح یزدی، به دهها خصلت مشترک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت مصباح یزدی اشاره کرد و گفت؛  از خصلت‌های این بزرگواران دو خصلتدهمراهی با امامین انقلاب و مدافع ولایت مطلقه فقیه و اخلاص‌شان در کردار ، رفتار و گفتار به خوبی قابل مشاهد بود.
در ادامه سخنران این نشست دکتر قدیری ابیانه به تبیین قدرت حزب الله و مذاکره با آمریکا و دشمن‌شناسی در عرصه‌های مختلف پرداخت.
در ادامه وی نکاتی پیرامون دولت مقاومت نه دولت تسلیم طلب و به زاویای مختلف فتنه 88 و نقش آفرینی آحاد مردم در مسایل مختلف  کشور بیان کرد.

آخرین ویرایش۱۸ دی ۱۳۹۹