رئیس فدراسیون اسکواش کشور:

دانشگاه بیرجند پایگاه مرکزی فعالیت‌های دانشگاهی اسکواش ایران خواهد شد

۰۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۲ کد : ۱۴۰۹۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۵۶۶
مسعود سلیمانی، رئیس فدارسیون اسکواش کشور گفت: دانشگاه بیرجند پایگاه مرکزی فعالیت‌های دانشگاهی اسکواش ایران خواهد شد.
دانشگاه بیرجند پایگاه مرکزی فعالیت‌های دانشگاهی اسکواش ایران خواهد شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، رئیس فدراسیون اسکواش کشور در مصاحبه با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به حضورش در استان خراسان جنوبی و دیدار با مسئولان استانی و رئیس دانشگاه بیرجند اشاره کرد و گفت: در جریان این سفر با حضور رئیس هیئت اسکواش و رئیس اداره ورزش و جوانان استان با دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند دیدار و گفت و گو داشتیم که در خصوص راه اندازی ورزش‌های اسکواش و پدل در پردیس دانشگاه توافقات لازم صورت گرفت.

ـ دانشگاه بیرجند، پایگاه مرکزی فعالیت های دانشگاهی اسکواش در ایران خواهد شد
وی با اشاره به این که دانشگاه بیرجند، پایگاه مرکزی فعالیت های دانشگاهی اسکواش در ایران خواهد شد و به وزارت علوم نیز معرفی می‌شود، گفت: فدراسیون، هیئت استان و انجمن اسکواش وزارت علوم هرآنچه در توان داشته باشند را به کار می‌گیرند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند داشت.
رئیس فدراسیون اسکواش کشور در پایان به نگاه ارزشمند و مسئولانه دکتر خامسان رئیس دانشگاه بیرجند اشاره کرد و افزود: تفکرات ارزشمند و میدانی رئیس دانشگاه بیرجند جای تقدیر دارد و در سالیان آتی خواهیم دید تفکرات امروز ایشان چه نتایج درخشانی را برای آن خطه و دانشگاه بیرجند به همراه خواهد داشت.
همچنین دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند پس از دیدار با رئیس فدراسیون اسکواش کشور گفت: امیدوارم دانشگاه بیرجند با همکاری این فدراسیون یکی از پایگاه‌های مرکزی فعایت‌های اسکواش دانشگاهی شود. وی افزود: در محل مجتمع آفتاب یک زمین پدال اسکواش و در محوطه ورزشی 22 بهمن نیز یک پدال و یک سالن اسکواش اجرا خواهد شد.
رئیس دانشگاه بیرجند ادامه داد: به‌زودی عملیات زمین‌های وزرشی ساحلی دانشگاه (فوتبال، والیبال و کشتی) نیز در زمینی بین زمین فوتبال و بلوار ورودی دانشگاه اجرا خواهد شد که این مجموعه همانند زمین‌های اسکواش در سطح شهر منحصر به فرد خواهد بود.
 مسعود سلیمانی، رئیس فدارسیون اسکواش روز یکشنبه 31 مرداد 1400 در سفر به بیرجند و با حضور در دانشگاه بیرجند با دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند دیدار کرد.

آخرین ویرایش۰۲ شهریور ۱۴۰۰