مراسم یادبود هفتمین روز درگذشت معاون فقید دانشگاه بیرجند

۰۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۵ کد : ۱۴۲۰۲ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۱۰۸
به همت هیأت رئیسه دانشگاه بیرجند، مراسم یادبود هفتمین روز درگذشت دکتر محسن خورشیدزاده، معاون فقید دانشجویی دانشگاه بیرجند صبح امروز دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ در مسجد امام جعفرصادق(ع) دانشگاه به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
مراسم یادبود هفتمین روز درگذشت معاون فقید دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابتدای این مراسم دکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماععی دانشگاه با اعلام خصایص اخلاقی و چهره ماندگار این فقید سعید گفت: مهربانی، حل مشکلات مادی و غیر مادی افراد دانشگاهی و جامه بخشی از خصوصیات اخلاقی برجسته این انسان بهشتی بود. وی افزود: ایشان ضمن کمک و همراهی همیشگی با خیریه‌ها سرپرستی 12 فرزند یتیم را برعهده داشت که پس از درگذشت آن مرحوم ما مطلع از این موضوع شدیم. دکتر زنگویی، زنده یاد دکتر خورشیدزاده را مدیری مدبر برادری دلسوز و انسانی با اخلاق و مروت و انسانی بهشتی دانست و ادامه داد: از طرف خادمان شما اعضای هیأت رئیسه دانشگاه این فقدان بزرگ را به جامعه دانشگاهی تسلیت می‌گویم. معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیان کرد: دکتر خورشیدزاده از ابتدای نوجوانی تا پایان عمر خود را وقف خدمت به کشور و نظام نمود و هرچه در توان داشت را در طبق اخلاص گذاشت.
در ادامه این مراسم یادبود، حجه الاسلام دکتر زنگویی، عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند با ابراز همدردی  و عرض تسلیت به جامعه دانشگاهی رمز عاقبت به‌خیری افراد را برشمرد.
این جلسه یادبود با حضور فرزند و برادر زنده‌یاد دکتر خورشیدزاده و به همت هیأت رئیسه دانشگاه بیرجند برگزار شد.

آخرین ویرایش۰۸ شهریور ۱۴۰۰