انتصاب رئیس، دبیر و اعضای حقوقی کمیته بهره‌وری دانشگاه

۰۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۱ کد : ۱۴۲۱۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۵۹۳
طی احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، رئیس، دبیر و اعضای حقوقی کمیته بهره‌وری دانشگاه منصوب شدند.
انتصاب رئیس، دبیر و اعضای حقوقی کمیته بهره‌وری دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، طی احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، رئیس، دبیر و اعضای حقوقی کمیته بهره‌وری دانشگاه منصوب شدند. بر اساس این احکام دکتر سیدوحید اسلامی، معاون اداری و مالی دانشگاه بیرجند به عنوان رئیس کمیته بهره‌وری دانشگاه منصوب شد. همچنین دکتر محمد خراشادی‌زاده، مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه به‌عنوان دبیر این کمیته و دکتر محسن آیتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر حمیدرضا نجفی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری، دکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر قاسم نخعی‌پور، رئیس اداره امور حقوقی و قراردادها و رسیدگی به شکایات دانشگاه، دکتر حمزه نخعی‌مطلق، مدیر امور اداری و پشتیبانی، نرگس اسداللهی، معاون مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه به عنوان اعضای حقوقی کمیته بهره‌وری دانشگاه به مدت دو سال معرفی شدند.
در بخشی از این احکام آمده است؛ با استناد به آیین‌نامه اجرایی بند (ج) تبصره 20 ماده واحده قانون بودجه سال 1400 کل کشور و دستورالعمل پیشنهادی وزارت عتف جهت اسـتقرار نظـام بهره‌وری (پیوست) و با توجه به مراتب تعهـد، تجارب و شایسـتگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس/ دبیر و عضو حقوقی کمیته بهره‌وری دانشگاه منصوب می‎شوید. امید است با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌‎گیری از مشارکت و همفکری سایر اعضا در راسـتای تحقق اهداف و مأموریت‎های محوله موفق و مؤید باشـید.

آخرین ویرایش۰۹ شهریور ۱۴۰۰