امضای تفاهم‌نامه همکاری خیر نیک‌اندیش مهندس حسین صباغ و دانشگاه بیرجند

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۸ کد : ۱۴۲۳۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۲۸۹
تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت بین خیر نیک‌اندیش مهندس حسین صباغ و دکتر احمد خامسان به نمایندگی از دانشگاه بیرجند و مهندس سیدمحمدحسین زینلی و مهندس علیرضا صمدزاده به نمایندگی از بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند برای تأمین بخشی از هزینه‌های احداث ساختمان مدیریت فناوری اطلاعات(فاوا) دانشگاه بیرجند منعقد شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری خیر نیک‌اندیش مهندس حسین صباغ و دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، تفاهم‌نامه مشارکت و همکاری خیر نیک‌اندیش مهندس حسین صباغ و دکتر احمد خامسان به نمایندگی از دانشگاه بیرجند و مهندس سیدمحمدحسین زینلی و مهندس علیرضا صمدزاده به نمایندگی از بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند برای تأمین بخشی از هزینه‌های احداث ساختمان مدیریت فناوری اطلاعات(فاوا) دانشگاه بیرجند منعقد شد.
این تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت به منظور تأمین بخشی از هزینه‌های احداث ساختمان مدیریت فناوری اطلاعات(فاوا) دانشگاه بیرجند در قطعه زمینی از اراضی پردیس دانشگاه با زیربنای 400 مترمربع منعقد شد. مدت زمان اجای این تفاهم‌نامه از تاریخ انعقاد(10 شهریور 1400) به مدت 12 ماه است.
این تفاهم‌نامه روز چهارشنبه 10 شهریور 1400 با حضور خیر نیک‌اندیش مهندس حسین صباغ، دکتر سیدوحید اسلامی، معاون اداری و مالی و مهندس علیرضا صمدزاده، مدیرعامل بنیاد حامیان در محل سالن جلسات حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه به امضای طرفین رسید. خیر نیک‌اندیش براساس این تفاهم‌نامه مبلغ 5 میلیارد ریال را طبق اعلام دانشگاه و در وجه دانشگاه واریز خواهد کرد.
این تفاهم­‌نامه به‌منظور کمک و مساعدت در راستای گسترش علم و فرهنگ در خراسان جنوبی و تقویت زیرساخت­‌های دانشگاه بیرجند از سوی خیّر محترم انجام گرفته است.
براساس این تفاهم‌نامه ساختمان مدیریت فناوری اطلاعات(فاوا) دانشگاه بیرجند به نام زنده‌یاد حاج غلامرضا صباغ‌گل به صورت نمادین نامگذاری می‌شود.

آخرین ویرایش۱۰ شهریور ۱۴۰۰