اطلاعیۀ از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه‌ بیرجند نیم‌سال اول سال تحصیلی

تعداد بازدید:۶۹۹۲

قابل توجه دانشجویان گرامی

 

برنامۀ از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه بیرجند در نیم­سال اول سال تحصیلی جاری به شرح زیر اعلام می­گردد. بدیهی است در صورت تغییر شرایط شیوع کرونا، برنامۀ جدید به اطلاع دانشجویان عزیز خواهد رسید.

 

کلیۀ مصوبات با شروط زیر اجرایی خواهد شد:

1) دو هفته بعد از دریافت دو دوز واکسن؛ 2) شرایط عادی استان از نظر شیوع کرونا؛ 3) امکان ارائۀ اسکان و تغذیه مناسب

 

  • به دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در مرحلۀ تصویب و یا پس از تصویب رساله یا پایان­نامه هستند و نیاز به انجام کارهای عملی و آزمایشگاهی دارند مجوز حضور داده خواهد شد.
  • برگزاری جلسات دفاع از رساله و یا پایان­نامه و امتحانات زبان و جامع دوره دکتری به صورت حضوری خواهد بود.
  • برگزاری کلاس­های دوره کارشناسی به صورت مجازی است؛ در صورت فراهم شدن امکانات و صلاحدید استاد درس، امکان برگزاری کلاس­ها به صورت ترکیبی (دانشجویان بومی به صورت حضوری و سایر دانشجویان به صورت مجازی) وجود خواهد داشت.
  • به درخواست گروه­های آموزشی بخش عملی و یا آزمایشگاهی واحدهای دانشجویان سال آخر (که در بهمن 1400 فارغ التحصلی می­شوند) به صورت فشرده (حداکثر در ده روز) به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
  • در صورت وجود شرایط و اخذ مجوز ستاد کرونا، امتحانات پایان نیم­سال دوره­های تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

با توجه به سیاست دولت برای ازسرگیری آموزش حضوری در دانشگاه­ها، کلیۀ دانشجویان لازم است هر چه سریعتر جهت تزریق واکسن اقدام نمایند در غیر این صورت عواقب آن برعهدۀ خود دانشجو خواهد بود.

آخرین ویرایش۱۵ آبان ۱۴۰۰