به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد؛

همایش پیاده‌روی ویژه کارکنان دانشگاه بیرجند

۰۶ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۲ کد : ۱۵۷۴۳ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۳۶۰
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش پیاده‌روی ویژه کارکنان دانشگاه بیرجند به همت مدیریت تربیت بدنی و فوق برنامه و بسیج خاتم‌الانبیاء(ص) کارکنان صبح روز شنبه ۶ آذر برگزار شد.
همایش پیاده‌روی ویژه کارکنان دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همایش پیاده‌روی ویژه کارکنان دانشگاه بیرجند به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور 70 نفر از کارمندان و اعضای بسیج خاتم‌الانبیاء(ص) دانشگاه بیرجند برگزار شد.
حاضران در این پیاده‌روی از سازمان مرکزی تا مسجد امام جعفرصادق(ع) را پیاده‌روی کردند و با حضور در مزار شهید گمنام با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.
حجه الاسلام حجازیان، معاون دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با اشاره به سخن استاد شهید مطهری در مورد اهمیت و جایگاه نماز شب گفت: ایشان در کلاس‌های درسشان از طلاب درخواست دعا در نماز شب‌ برای شهادت داشتند. جایگاه شهید بسیار با فضیلت است و شهید مطهری با آن جایگاه ارزشمند علمی و مقام عالی از خداوند تقاضای شهادت دارند. امیدواریم خداوند درک و بصیرت لازم را به ما عطا نماید تا شهید و شهادت و راه شهیدان را ادامه دهیم که براساس سخن گهربار امام خامنه‌ای  زنده نگاه داشتن راه شهدا کمتر از شهادت نیست.
طبق قرعه کشی انجام شده در پایان این مراسم به هفت نفر از حاضران در این همایش جوایزی اعطا خواهد شد. برندگان این همایش خانم‌ها عالیه آکار، زینت احراری و فاطمه نظرپور و در بخش آقایان محمدحسین محمودآبادی، حسین سبزه‌بان، حجت علی‌پور و علیرضا خردپژوه بودند.

آخرین ویرایش۰۶ آذر ۱۴۰۰