مراسم قدردانی و تودیع ناظر فضای سبز دانشگاه

۰۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۴ کد : ۱۵۷۶۹ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۶۷۱
مراسم قدردانی و تودیع  دکتر مهدی خیاط، عضو هیأت علمی گروه آموزشی باغبانی در سمت ناظر فضای سبز دانشگاه امروز شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
مراسم قدردانی و تودیع ناظر فضای سبز دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این مراسم دکتر خامسان با اشاره به تخصص و علاقه دکتر خیاط که در جهت اعتلای دانشگاه در این بخش حضور داشتند، گفت: در فضای سبز آبیاری قطره‌ای، خوش منظرسازی و کاشت گیاهان مناسب با آب و هوای منطقه بخشی از اقدامات انجام شده است. رئیس دانشگاه به آماده سازی ابتدایی زمین چمن دانشگاه  به چمن مصنوعی و برنامه کاشت درخت بادام تلخ برای صرفه‌جویی در مصرف آب اشاره کرد و ضمن تشکر از خدمات دکتر خیاط برای ایشان آرزوی موفقیت کرد. 
دکتر اسلامی، معاون اداری و مالی دانشگاه از دکتر خیاط و اقدامات و همکاری بی‌شائبه ایشان قدردانی کرد و از محمدعلی چاچی که بعنوان بازوی ایشان در این بخش همکاری شایسته‌ای داشته‌اند تقدیر کرد. 
محمدعلی چاجی، کارشناس امور فضای سبز دانشگاه به حمایت‌های دکتر خامسان و دکتر اسلامی و پشتکار و اخلاق و رفتار و علم دکتر خیاط اشاره کرد و ادامه داد: در دوره ریاست دکتر خامسان جایگاه فضای سبز مشخص شد و نتایج حاصل شده در این بخش حاصل مدیریت کامل و جامع  دکتر خیاط است.
دکتر خیاط افزود: تجربه بدست آمده و اقدامات انجام شده در مدیریت سبز دانشگاه با حمایت‌های دکتر خامسان و دکتر اسلامی بوجود آمد و این اقدامات حاصل کار تیم از خود گذشته مدیریت سبز دانشگاه است. وی در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده  در سه سال گذشته را ارائه کرد.
دکتر خامسان در پایان با اهدای لوح تقدیر و تندیس از خدمات دکتر خیاط قدردانی کرد.

آخرین ویرایش۰۶ آذر ۱۴۰۰