انتصاب رئیس گروه همکاری‌های علمی بین المللی

۲۵ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۲ کد : ۱۹۴۶۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۸۳۴
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو سرپرست دانشگاه بیرجند، دکتر حسین نویدی‌نیا عضو هیأت علمی گروه آموزشی زبان انگلیسی به مدت دو سال به عنـوان رئیس گروه همکـاری‌های علمی بین‌المللی منصوب شد.
انتصاب رئیس گروه همکاری‌های علمی بین المللی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سـال به عنـوان رئیس گروه همکـاری‌های علمی بین‌المللی منصوب می‌شویـد. امیـد است بـا اتکـال به خداونـد سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های محوله(از جمله: جذب دانشجویان بین‌الملـل بـا همکـاری گروه‌هـای آموزشـی، تقویت زمینه‌هـای همکـاری مشترک علمی ـ پژوهشـی در عرصـه بین‌المللی، تبادل اسـتاد و دانشـجو، تعامل شایسـته با دسـتگاه‌ها و نهادهای مرتبط خارج از دانشگاه) موفق و مؤید باشید.
دکتر نویدی‌نیا در سال 1392 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تربیت مدرس  کسب کرد و هم اکنون دانشیار گروه زبان انگلیسی دانشگاه بیرجند می باشد. 
مدیر گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه بیرجند (شهریور ۱۳۹۴ تا اسفند ۱۳۹۸)، مسئول راه اندازی رشته کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه بیرجند، مدیر مسول مجله علمی بین المللی Applied Linguistics Inquiry(دانشگاه بیرجند)، پژوهشگر برتر دانشگاه بیرجند در سال ۱۳۹۵، پژوهشگر برتر دانشگاه بیرجند در سال ۱۳۹۷ و استاد برگزیده با عنوان "دارنده بالاترین h-index دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند در سال ۱۳۹۹" و چاپ ۴۵ مقاله در مجلات معتبر علمی و ارایه ۴۱ مقاله در همایش‌های ملی و بین المللی، راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۰ پایان نامه تحصیلات تکمیلی و استاد داور ۱۱ مجله معتبر داخلی و بین‌المللی بخشی از سوابق علمی و  اجرایی ایشان است.
همچنین دکتر لامعی در نامه جداگانه‌ای ضمن موافقت با اسـتعفای دکتر محمود حاجیانی از سـمت رئیس گروه همکاری‌های علمی بین المللی، از تلاش‌های مجدانه و مثمر ثمر ایشان قدردانی کرد.

(رزومه) 

آخرین ویرایش۲۵ تیر ۱۴۰۱