همزمان با برگزاری اجلاسه ملی جهادگران صورت گرفت:

حضور سرپرست دانشگاه بیرجند، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، برخی از معاونین و مسئولان دانشگاه در شهرستان فردوس

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۴ کد : ۱۹۹۴۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۴۸۴
همزمان با برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران که با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، عطارزاده معاون دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، سرپرست دانشگاه بیرجند به همراه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین اداری و مالی، آموزشی و تحصیلات تکمیلی و سرپرست مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در اجلاسیه ملی جهادگران شرکت کردند.
حضور سرپرست دانشگاه بیرجند، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، برخی از معاونین و مسئولان دانشگاه در شهرستان فردوس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، اجلاسیه ملی جهادگران با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، عطارزاده معاون دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مدیران و مسئولان استان و دانشگاه بیرجند روز یکشنبه 13 شهریور 1401 در شهرستان فردوس برگزار شد.
این اجلاسیه در سالروز زلزله ی مهیب فردوس و حضور جهادی مقام معظم رهبری، با حضور مسئولین کشوری و استانی و گروه های جهادی از سراسر کشور در فردوس برگزار شد.
شایان ذکر است؛ پس از پایان اجلاسیه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و سرپرست مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی، ضمن بازدید از دانشکده فنی و مهندسی فردوس در جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت علمی دانشکده شرکت کردند.
در ابتدای جلسه، دکتر مهدی تورانی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی فردوس، ضمن قدردانی به مرور بازدید ریاست دانشگاه، معاونان اداری و مالی، فرهنگی و دانشجویی و هیأت‌های همراه طی ماه‌های اخیر از دانشکده فنی فردوس پرداخت و حضور مسئولان را فرصتی مغتنم برای حل مسائل دانشکده برشمرد. در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند، در سخنانی به بعد تربیتی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی اشاره کرد و گفت: همزمان با امر آموزش باید بعد تربیتی و پرورشی دانشجو نیز لحاظ شود.
دکتر حسینی واشان، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، نیز در این جلسه به ضرورت آموزش حضوری در دانشگاه‌ها اشاره کرد و در ادامه در خصوص مسائل آموزشی با اعضای هیأت علمی دانشکده به تبادل نظر پرداخت.
دکتر زراعتکارمقدم، مدیر روابط عمومی دانشگاه، نیز در این جلسه عنوان کرد: رسالت ما در روابط عمومی انعکاس توانمندی‌ها و پتانسیل‌های تمامی واحدهای دانشگاه است و سعی می‌کنیم با تعامل ، همدلی و مطالبه‌گری گام بلندی در عرصه‌ی روابط عمومی برداریم.
در ادامه نیز اعضای هیأت علمی، پیشنهاداتی را مطرح کردند.

آخرین ویرایش۱۵ شهریور ۱۴۰۱