جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند برگزار شد

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۸ کد : ۲۰۰۴۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۶۶۱
جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس پیش از ظهر یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ در سالن شکوه شرق دانشگاه بیرجند باحضور اعضاء و مسئولین کمیته به منظور ارائه برنامه ها و اقدامات صورت گرفته با موضوع اموزش، پژوهش و اسناددفاع مقدس و برنامه‌ریزی و تبادل نظر برگزار شد.
جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس خراسان جنوبی مسئولین جدید کمیته توسط سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دبیر شورای استانی حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معرفی شدند. بر این اساس دکتر احمد لامعی‌گیو سرپرست دانشگاه بیرجند به‌عنوان رئیس کمیته، دکتر حسین فرزانه‌پور سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به‌عنوان نائب رئیس و محمدجواد مشاوری‌نیا به‌عنوان دبیر در دور جدید فعالیت کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس خراسان جنوبی معرفی شدند.
در این جلسه بر تسریع در تدوین مقالات «نقش وجایگاه سازمان‌ها و ادارات استان در دفاع مقدس» توسط ادارات ذیربط، گردآوری اسناد مربوط به دفاع مقدس در هر سازمان، معرفی توانمندی‌های ادارات و سازمان‎ها در زمینه ویراستاری، طراحی و نگارش کتب دفاع مقدس به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس تأکید شد.
برپایی نمایشگاه ‎های اسناد دفاع مقدس، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌‎های آموزشی آشنایی با فرهنگ و دانشنامه دفاع مقدس از جمله برنامه‌‎های کمیته یاد شده در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

آخرین ویرایش۲۲ شهریور ۱۴۰۱