رئیس پردیس علوم رفتاری منصوب شد

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۵ کد : ۲۰۰۴۵ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۸۸۰
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند، دکتر حسین شکوهی‌فرد، عضو هیأت علمی گروه آموزشی علوم تربیتی به مـدت دو ســال به عنـوان رئیس پردیس علوم رفتاری منصوب شد.
رئیس پردیس علوم رفتاری منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشـی، به مدت دو سـال به عنوان رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی منصوب می‌شوید. همچنین به استنـاد مصوبه اول صورتجلسه مورخ 2 شهریور 1398 هیأت رئیسه دانشگاه و صورتجلسه ساماندهی پردیس علوم رفتاری(شامل: دانشکده‌های علوم تربیتی و روانشناسی و علوم ورزشی)، وظایف رئیس دانشـکده علوم ورزشی نیز بر عهده جناب‌عالی خواهد بود. مقتضی است ضـمن مطالعه دقیق سند چشم‌انداز و برنامۀ 5 ساله دانشگاه و دانشکده و سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها و بیانیه گام دوم انقلاب، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه جامع مدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، و دستورالعمل‌ میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه در طرحهای تمام وقت عادی و ویژه اقدام لازم مبذول فرمایید.
دکتر شکوهی‌فرد در سال 1393 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته برنامه ریزی درسی از دانشگاه فردوسی مشهد کسب کرد.
معاون مدیر امور آموزشی دانشگاه از سال 1378 تا 1387 و معاون آموزشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی(96ـ94)، دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف استان خراسان جنوبی، چاپ 9 مقاله در نشریات معتبر علمی و 32 مقاله در کنفرانس‌های علمی معتبر، راهنمایی و مشاوره 63 پایان نامه دانشجویی، عضو انجمن برنامه درسی ایران، بازرس انجمن مطالعات برنامه درسی خراسان رضوی بخشی از سوابق اجرایی، علمی و پژوهشی دکتر شکوهی‌فرد است.

لازم به ذکر است؛ دکتر لامعی، سرپرست دانشگاه بیرجند در نامه جداگانه‌ای ضمن موافقت با استعفای دکتر محمدحسین سالاری‌فر از سمت رئیس پردیس علوم رفتاری، مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجدانه و مثمرثمر ایشان اعلام کرد.

«رزومــه»

آخرین ویرایش۰۱ مهر ۱۴۰۱