نایب رئیس کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی منصوب شد

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۳ کد : ۲۰۰۵۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۶۲۰
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو؛ رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر حسین فرزانه پور؛ سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به عنوان نایب رئیس کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اسـتان منصوب شد.
نایب رئیس کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، براساس ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر حسین فرزانه پور؛ سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به عنوان نایب رئیس کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اسـتان منصوب شد.
در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی و با اسـتناد به تبصره 1 ماده 11 اساسنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به موجب این ابلاغ به عنوان نایب رئیس کمیته آموزش، پژوهش و اسـناد دفاع مقدس شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقـدس اسـتان منصوب می‌گردیـد. امید است با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری سایر اعضا در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های محوله(حفظ آثار و نشـر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت) موفق و مؤید باشید.

آخرین ویرایش۲۲ شهریور ۱۴۰۱