همزمان با هفته دفاع مقدس در دانشگاه بیرجند انجام شد؛

آغاز به‌کار نمایشگاه مجازی دفاع مقدس

۰۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۸ کد : ۲۰۱۸۱ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۲۱۹
نمایشگاه مجازی دفاع مقدس توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و به همت کانون تبلیغات، کانون حماسه و دفاع مقدس دانشگاه و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید شهرستان در بخش‌های عکس، فیلم و مستند، معرفی کتاب، بانک صوت و زیارت مجازی آغاز به‌کار کرد.
آغاز به‌کار نمایشگاه مجازی دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نمایشگاه مجازی دفاع مقدس در بخش‌های شهدای دانشجوی دانشگاه بیرجند، فیلم و مستندهای مربوط به حوزه دفاع مقدس، زیارت مجازی و بانک صوت در یک سالن و چهار غرفه جانبی آغاز به‌کار کرد.
بخش معرفی شهدای دانشجوی دانشگاه بیرجند شامل زندگینامه و تصاویر مربوط به شهید، بخش معرفی شهدای شاخص استان خراسان جنوبی، بخش تصاویر دریافتی از ایثارگران و رزمندگان دانشگاه بیرجند در دوران دفاع مقدس به تصویر کشیده شده است.
همچنین در بخش مستند و فیلم، مستندهای مربوط به حوزه دفاع مقدس بارگذاری شده است و بخش زیارت مجازی علاوه بر امکان زیارت مناطق عملیاتی شلمچه، تصاویر سه بعدی شهدای گمنام دانشگاه بیرجند هم فراهم گردیده است. 
در بخش بانک صوت هم موسیقی‌های مربوط به دفاع مقدس بارگذاری گردیده است. 
این نمایشگاه دارای یک سالن اصلی و چهار غرفه جانبی در فضایی متناسب با دفاع مقدس طراحی و در حال تکمیل شدن به نمایشگاه دایمی دفاع مقدس دانشگاه بیرجند می‌باشد.
برای بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس می‌توانید به آدرس exh.birjand.ac.ir/defae-moghadas مراجعه فرمایید.

آخرین ویرایش۰۴ مهر ۱۴۰۱