معاون وزیر علوم با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار کرد

۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۳ کد : ۲۰۲۵۱ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۸۸۴
دکتر علی خطیبی معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همزمان با سفر به بیرجند صبح روز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ با حضرت آیت الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار کرد.
معاون وزیر علوم با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، حضرت آیت الله سیدعلیرضا عبادی در دیدار دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: باید معتقد باشیم که امور دست خدا است و این بدان معناست که آنچه از امکانات مادی و معنوی که در اختیار ما است را در وظیفه خود کوتاهی نکنیم و بدانیم که اگر ما در کار بندگی درست انجام شود، خداوند در کار خدایی کم نخواهد آورد. نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی تصریح کرد: در دوران انقلاب اسلامی بارها دیده ایم که هرجایی که وظیفه خود را انجام دادیم، باقی اش را خدا درست کرده اما مشکلات موجود حاصل کم کاری گذشته است، امروز دولت مردمی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام  میدهد، اما دشمنی و فتنه های دشمن هر روز در حال انجام است و در همه این فتنه ها جمهوری اسلامی پیروز میدان است چرا که در میان مسئولین کسانی هستند که به وظیفه خود عمل می کند. 
آیت الله عبادی یادآور شد: توکل نیز بدین معنا است که انسان به وظیفه انسانی و بندگی خود عمل کند و مطمئن باشد که بقیه اش را خدا کم نمی گذارد. 
ایشان در پایان خاطرنشان کرد: چشم و چراغ جامعه اسلامی و انسانی پیشوایان علمی هستند، انسان به گونه ای آفریده شده که از صفر تا صد را باید با علم انجام دهد، پیشوایان علمی بسیار ارزشمند هستند، با همه تحریم ها، دانشمندان کشور در بخش های مختلف امروز در بسیاری از ناب در ردیف کشورهای برتر جهان قرار گرفته است.

آخرین ویرایش۱۱ مهر ۱۴۰۱