آیین تودیع و معارفه اعضا و نخستین جلسه دوره هفتم شورای صنفی کارمندان برگزار شد

۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۰ کد : ۲۴۴۷۲ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۷۵۶
با حضور معاون اداری و مالی دانشگاه، آیین تودیع و معارفه اعضا و نخستین جلسه دوره هفتم شورای صنفی کارمندان دانشگاه بیرجند برگزار شد.
آیین تودیع و معارفه اعضا و نخستین جلسه دوره هفتم شورای صنفی کارمندان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آیین تودیع و معارفه اعضا و نخستین جلسه دوره هفتم شورای صنفی کارمندان دانشگاه بیرجند، روز شنبه 3 تیرماه با حضور اعضای دوره ششم در محل اتاق جلسات معاونت اداری و مالی دانشگاه برگزار شد.
دکتر محسن عارفی، معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن بیان این مطلب که شورای صنفی کارمندان دانشگاه به عنوان نقش مشورتی همیشه در کنار این معاونت بوده، گفت: سعی کرده ایم تا حد امکان نسبت به برآورده کردن درخواست های شورای صنفی اقدامات خوبی را انجام دهیم. وی در ادامه خاطر نشان کرد: در جلسات مختلفی که حضور دارم، سعی کرده‌ام مطالبی که توسط شورای صنفی منتقل شده را پیگیری و به سرانجام برسانم. معاون اداری و مالی دانشگاه در ادامه گفت: در دوره جدید نیز تمام تلاشمان را در جهت برآورده ساختن نیازهای همکاران در بخش های مختلف بکار خواهیم بست.
حسن زنگویی، معاون مدیر اداری دانشگاه نیز در این نشست ضمن تبریک به اعضای جدید، گزارشی از برگزاری انتخابات دوره هفتم ارائه کرد.
در این جلسه و با تصمیم اعضای حاضر، محمد علی خالدی به عنوان رئیس، سکینه راستگو به عنوان نائب رئیس و سید حامد حمیدزاده به عنوان دبیر هفتمین دوره شورای صنفی کارمندان انتخاب شدند.
در ادامه از خدمات خانم شادی صادقی و سید سعید موسوی، اعضای دوره ششم تقدیر و احکام اعضای دوره هفتم توسط دکتر عارفی به اعضای این دوره اعطا گردید.
در پایان این جلسه، اعضاء پیرامون اولویت های دوره هفتم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

آخرین ویرایش۱۰ تیر ۱۴۰۲