آغاز آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه بیرجند

۲۹ تیر ۱۴۰۲ | ۲۲:۴۳ کد : ۲۴۶۸۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۲۲۷۲
چهارمین دوره آزمون عملی رشته علوم ورزشی همزمان با سراسر کشور امروز پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ در دانشگاه بیرجند آغاز شد.
آغاز آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آزمون عملی رشته علوم ورزشی همزمان با سراسر کشور از صبح امروز پنجشنبه 29 تیر 1402 با رقابت داوطلبان پسر در دانشگاه بیرجند آغاز شد.
دکتر حسین شکوهی، نماینده تام الاختیار آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال 1402، صبح امروز پنجشنبه 29 تیر 1402 در مصاحبه با خبرنگاران گفت: این آزمون به مدت سه روز متوالی از 29 تیر لغایت 31 تیرماه جاری در 32 مرکز کشور برگزار می‌شود. وی افزود: آزمون عملی رشته علوم ورزشی در استان خراسان جنوبی در سالن فجر دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود که روز پنجشنبه 29 تیر برای داوطلبان آقا و روزهای جمعه و شنبه 30 و 31 تیرماه 1402 ویژه داوطلبان خانم برگزار خواهد شد.
دکتر شکوهی ادامه داد: در این آزمون بیش از 950 داوطلب حضور دارند که از این تعداد در آزمون بخش آقایان بیش از 400 داوطلب و در آزمون خانم‌ها 550 داوطلب در آزمون شرکت می‌نمایند.
وی افزود: معاینات پزشکی، ایستگاه تعادل به منظور بررسی تعادل بدنی و وضعیت بدنی بخش ابتدایی این آزمون است و داوطلبان پس از طی این مراحل در آزمون هفتگانه شامل بارفیکس، فوتبال و بسکتبال، سرعت عمل و دوی 4 در 9 و پرتاپ توپ طبی، دوی 250 متر برای آقایان و 150 متر برای خانمها شرکت خواهند کرد.
وی گفت: پژوهشگاه علوم ورزشی کشور و سازمان سنجش برگزار کنندگان این آزمون هستند.

آخرین ویرایش۲۹ تیر ۱۴۰۲