رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه با رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی دیدار کرد

۰۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۸ کد : ۲۴۹۹۲ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۸۵۴
نشست رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه با رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی روز سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ به منظور همکاری‌های مشترک برگزار شد.
رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه با رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این نشست مشترک، دکتر محمد اکبری، رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ضمن تشریح برخی از عملکردهای این حوزه در موضوعات مشترک با جهاد دانشگاهی،  به وجود پتانسیل‌های قوی همکاری اشاره کرد و گفت:  فعالیت‌های کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت  در راستای مأموریت دانشگاه و همکاری دو و چند جانبه در این خصوص می‌تواند اهداف بزرگی را پیش ببرد. وی همچنین از رئیس جهاد دانشگاهی استان جهت برگزاری نشست مشترک در مهرماه با همکاران دانشکده کشاورزی و معاونت پژوهشی دانشگاه در راستای تقویت همکاری در زمینه مأموریت حوزه کشاورزی دانشگاه دعوت کرد.
دکتر سیدکاشی ضمن تشکر از حضور پررنگ دانشگاه بیرجند در حوزه پژوهشی، ایجاد کارگروه‌های مشترک در خصوص پیشبرد اهداف ماموریت‌های بالا دستی را لازمه توسعه همکاری‌ها دانست و از آمادگی کامل مجموعه جهاد دانشگاهی در این خصوص خبر داد. رئیس جهاد دانشگاهی به ظرفیت‌های مجموعه جهاد دانشگاهی اشاره کرد و از آمادگی جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف همکاری با دانشگاه خبر داد.  وی اعلام کرد:  تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه بیرجند و جهاد دانشگاهی در حال انعقاد است و در قالب این تفاهم نامه جامع زمینه‌های همکاری گسترش خواهد یافت.

آخرین ویرایش۱۳ شهریور ۱۴۰۲