کارگاه آموزشی آشنایی با گزینش در دانشگاه بیرجند برگزار شد

۰۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۱ کد : ۲۶۴۶۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۶۱۳
در آستانه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) در امر گزینش، کارگاه آموزشی آشنایی با گزینش روز یکشنبه سوم دی ۱۴۰۲ در تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار شد.
کارگاه آموزشی آشنایی با گزینش در دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این کارگاه آموزشی که  بالغ بر یکصد و پنجاه نفر از کارمندان رسمی قطعی، رسمی آزمایشی، پیمانی، قراردادی و نیروهای شرکتی دانشگاه های بیرجند، صنعتی بیرجند و پارک علم فناوری حضور داشتند، شرکت کنندگان با نهاد گزینش، اهداف، فعالیت ها، قوانین و فرآیندهای آن آشنا شدند. 
این کارگاه در راستای فرهنگ سازی شاخصه‌های گزینش و ترویج آن در بین کارمندان و آشنایی بیشتر کارکنان زیر مجموعه‌های هسته با کار گزینش و اطلاع از قوانین و فرایندهای آن توسط هسته گزینش کارکنان دانشگاه بیرجند با همکاری مدیریت برنامه بودجه و تحول اداری این دانشگاه برگزار گردید.
کارگاه مذکور توسط دکتر رضا دستجردی عضو هیأت علمی و مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از پیشکسوتان گزینش استان خراسان جنوبی تدریس و ارائه شد. 
دکتر دستجردی با تأکید بر این که سلامت دستگاه اهمیت دارد گفت: هدف گزینش سالم سازی دستگاه می‌باشد و اهمیت گزینش در این است که نیروی انسانی که اصلی ترین سرمایه دستگاه است را انتخاب می‌کند. وی در بخشی از کارگاه اظهار داشت: نیروی انسانی محور بقا، پویایی و توسعه پایدار است و در اداره افرادی که خوش فکر و خلاق هستند، حضورشان مؤثر است و ضامن تحقق آرمان ها و اهداف سازمان اند. وی تأکید کرد که در استقرار نظام شایسته گزینی باید به اصل رفتار و ساختار شخصیت فرد توجه شود تا افراد شایسته ای انتخاب شوند که متعهد و صالح باشند.

آخرین ویرایش۰۴ دی ۱۴۰۲