دیدار گزینشگران دفتر تحقیق دانشگاه‌های استان با رئیس دانشگاه بیرجند

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۱ کد : ۲۷۳۸۸ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۷۴
جلسه دیدار و تقدیر و تشکر از گزینشگران دفتر تحقیق استان با حضور دکتر احمد لامعی، رئیس دانشگاه، دکتر محمدی، رئیس حوزه ریاست و دکتر دیانی، رئیس دفتر تحقیق استان برگزار شد.
دیدار گزینشگران دفتر تحقیق دانشگاه‌های استان با رئیس دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این جلسه، دکتر لامعی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دفتر تحقیق، این دفتر را از این از این جهت که جذب اعضای هیات علمی و اساتید بر عهده آنهاست بسیار حساس خواند و تاکید کرد: که اعضای هیأت علمی، یاوران علمی بزرگترین سرمایه دانشگاه هستند. وی ادامه داد: تغییر و تحول دانشگاه بدون حضور اعضای هیأأت علمی و یاوران علمی ممکن نیست لذا در رسیدگی به اموراتشان سرعت عمل و دقت لازم بکار گرفته شود.
دکتر دیانی، رئیس دفتر تحقیق استان، ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان جلسه و تبریک سال جدید و اعیاد گذشته و پیروزی مقتدرانه عملیات وعده صادق، سخنان خود را با سخنی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی)که فرمودند: "گزینش را پالایش نیروهای انسانی و زبده گزینی قرار دهید"، آغاز کرد و گفت: گزینش موضوع مهمی است که نیازمند سرعت عمل و دقت می‌باشد و این امر جز با همکاری نیروهای زبده و با تقوا ممکن نیست. وی تأکید کرد: در گزینش نباید افراط یا تفریط کرد، همانگونه که رهبر معظم و فرزانه انقلاب فرمودند: "در گزینش نه آنچنان سهل انگاری شود که بافت دستگاههای مهم و حساس به کلی جهت گیری‌هایش را رها کند و نه آنچنان سختگیری‌های نادرست و تفریط که به اندک بهانه‌ای افراد را پشت در بگذاریم." در ادامه ایشان از همکاران خود در مجموعه دفتر تحقیق خواستند که با تلاش، جدیت و انرژی بیشتر ادامه فعالیت دهند. در انتها دکتر دیانی ضمن تشکر از حضور دکتر لامعی و دکتر محمدی، گزارش سالیانه دفتر تحقیق را ارائه کرد.
در ادامه نشست، یکایک همکاران دفاتر تحقیق نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
در پایان از همکاران دفتر تحقیق دانشگاه‌های استان تقدیر و تشکر  انجام شد.

آخرین ویرایش۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳