آغاز روند ثبت نام دانشجویان نوورود دانشگاه بیرجند در سال تحصیلی جدید

۲۶ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۳ کد : ۲۸۹۹۳ اخبار دانشگاه اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۳۴۷
با آغاز سال تحصیلی جدید، ثبت‌نام دانشجویان نوورود دانشگاه بیرجند در حال برگزاری است. مسوولین دانشگاه از سالن امید بازدید کرده و توصیه‌های لازم را ارائه دادند. فضای دانشگاه با تزیینات ویژه آماده‌سازی شده است تا دانشجویان نوورود تجربه‌ای مناسب و خاطره انگیز داشته باشند.
آغاز روند ثبت نام دانشجویان نوورود دانشگاه بیرجند در سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، روند ثبت‌نام از دانشجویان نوورود دانشگاه بیرجند با همکاری مدیریت‌های اداری و پشتیبانی، آموزشی و تحصیلات تکمیلی، و همچنین روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه در حال برگزاری است. این مرحله مهم از حضور دانشجویان جدید در دانشگاه، در سالن امید پردیس شوکت‌آباد برگزار می‌شود.

در ساعات ابتدایی شروع مراسم ثبت‌نام، دکتر سیدجواد حسینی واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، به همراه دکتر بیجاری، مدیر تحصیلات تکمیلی، از سالن امید که محل ثبت‌نام دانشجویان نوورود است، بازدید کردند. همچنین سایر مسئولین دانشگاه نیز ضمن بازدید و ارزیابی کیفیت برگزاری ثبت‌نام، توصیه‌های لازم را برای ارتقای هر چه بیشتر این امر ارائه دادند و با والدین و همراهان نو‌دانشجویان گفتگوی صمیمانه‌ای داشتند.

فرآیند ثبت‌نام در روزهای 24، 25، 28، 29 و 30 مهرماه 1403 در پردیس دانشگاه بیرجند انجام می‌شود.

برای استقبال گرم و فراهم آوردن تجربه‌ای مناسب و منظم برای دانشجویان نوورود، فضای دانشگاه به شکل ویژه‌ای تزیین و آماده‌سازی شده است. این اقدامات شامل نصب بنرهای خوش‌آمدگویی، به‌روزرسانی تابلوهای راهنما، و ایجاد فضاهای مناسب برای استراحت و گفتگوهای دانشجویی است.

این برنامه به منظور تسهیل ورود دانشجویان جدید به فضای دانشگاه طراحی شده است، تا آنها بتوانند با آرامش و راحتی بیشتر فرآیند ثبت‌نام خود را انجام داده و به محیط جدید خود عادت کنند.

کلید واژه ها: گزارش تصویری ثبت نام آغاز سال تحصیلی دانشجویان نوورود فضاسازی دانشگاه

آخرین ویرایش۲۶ مهر ۱۴۰۳