اعلام تصمیمات دانشگاه بیرجند در خصوص نحوه جمع‌کردن وسایل دانشجویان، تخلیه خوابگاه‌ها و بهره‌مندی از تسهیلات تغذیه

تعداد بازدید:۸۷۹۶
تصمیمات دانشگاه بیرجند در خصوص نحوه جمع‌کردن وسایل دانشجویان، تخلیه خوابگاه‌ها و بهره‌مندی از تسهیلات تغذیه اعلام شد.
اعلام تصمیمات دانشگاه بیرجند در خصوص نحوه جمع‌کردن وسایل دانشجویان، تخلیه خوابگاه‌ها و بهره‌مندی از تسهیلات تغذیه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، با توجه به صدور اطلاعیه "مصوبات مهم شورای آموزشی و دانشجویی دانشگاه بیرجند در خصوص برگزاری کلاسها و امتحانات دانشگاه بیرجند در نیمسال جاری" که صبح روز سه‌شنبه 6 خرداد 99 در جلسه‌ای با حضور معاون و مدیر دانشجویی، مدیر حراست و رئیس اداره و سرپرستان خوابگاه‌ها در محل سالن بشارت دانشگاه برگزار شد، تصمیماتی در خصوص نحوه جمع‌کردن وسایل دانشجویان و تخلیه خوابگاه‌ها و همچنین بهره‌مندی از تسهیلات تغذیه ویژه دانشجویانی که با توجه به اطلاعیه مذکور نیازمند اسکان در خوابگاه هستند، اتخاذ گردید.

مهمترین تصمیمات این جلسه به شرح زیر می‌باشند :
1-  دانشجویان گرامی در صورت نیاز به کتب و جزوات خود فقط تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 11 خرداد ماه 99 فرصت دارند فرم مربوط به خروج کتب و جزوات را از وب‌سایت مدیریت دانشجویی دریافت و جهت اقدامات بعدی به ایمیل اداره خوابگاه‌ها ارسال کنند. پس از تاریخ اعلام شده، به دلیل شروع اقدامات مربوط به تخلیه اتاق‌ها، امکان بررسی درخواست‌ها وجود نخواهد داشت.
2- در خصوص تخلیه اتاق‌ها، دانشجویان در صورت تمایل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله در دست‌داشتن گواهی سلامت، داشتن ماسک و دستکش، شخصاً از تاریخ 10خرداد99 لغایت پایان وقت اداری روز یکشنبه 18 خرداد99 از ساعت 8 صبح الی 2 بعدازظهر حتی روزهای تعطیل به خوابگاه محل سکونت خود مراجعه نمایند. ضمناً توجه داشته باشید مراجعه بدون امکان ماندن و سکونت، فقط برای چند ساعت خواهد بود.
3- از تاریخ 19 خرداد99 کلیه وسایل اتاق­‌ها، تحت نظارت سرپرستان خوابگاه‌­ها و نماینده حراست توسط پرسنل خدمات خوابگاه بسته‌­بندی شده و به انبار منتقل خواهد شد.
4- دانشجویان دروس عملی که دانشگاه حضور آنها را در آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و غیره ضروری تشخیص داده است (بر اساس لیستی که مدیریت آموزشی در اختیار مدیریت دانشجویی قرار خواهد داد)، مطابق با پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی مراجع ذیصلاح اسکان داده خواهند شد.
۵- امکان رزرو غذا فقط در وعده ناهار و شام بصورت بسته‌بندی برای دانشجویان ساکن در خوابگاه فراهم خواهد شد. 

در پایان مجموعه معاونت دانشجویی این امید را دارد که با همراهی و همدلی دانشجویان، اساتید و کارمندان محترم، تامین‌کننده سلامت همه عزیزان دانشگاهی در جهت رعایت مصوبات ستاد کرونا و دستورالعمل‌های سازمان امور دانشجویان باشد.

آخرین ویرایش۱۰ خرداد ۱۳۹۹